Hydratační plán ZDARMA

Odpověz na několik otázek níže. 

Nezabere ti to víc než 2 minuty a my ti díky tomu budeme moci poradit jak se máš správně hydratovat a jak silný HydroDrink potřebuješ

Doporučujeme přečíst na úvod...

  • Udržování normální hladiny sodíku (lat. natrium) v krvi je zásadní pro to, aby jsi podával co nejlepší výkon. Pouhé pití vody při zvýšeném pocení snižuje hladinu sodíku v krvi, což může velmi negativně ovlivnit tvůj výkon, a také prodloužit následnou regeneraci. 
  • Každý ztrácí potem jiné množství sodíku, od pouhých 200 mg/l až po 2000 mg/l. Jeden univerzální přístup k hydrataci prostě nefunguje. 
  • Mrkni například na to, jak si náš IONTMAX vede na trhu iontových nápojů: Velký přehled iontových nápojů
  • Ztráty hořčíku (lat. magnesium) při pocení jsou naprosto minimální, proto není důležité zásadně doplňovat hořčík v průběhu aktivity nebo závodu.
  • Poskytneme ti individuální plán přizpůsobený tomu, na co trénuješ. Naše rady jsou založeny na údajích z tisíců vzorků potu a dostupných studiích. Vyčerpávající informace týkající se hydratace a výživy před a v průběhu aktivity (tréninku, závodu) najdeš v naší Znalostní bázi.